niedziela, 14 grudnia 2014

oversize sweater

Cześć! Po dłuższej przerwie przychodzę z nowym postem i nową stylizacją. Oversizowy sweter pochodzi z h&m'u i mimo, że jest w rozmiarze S, to wydaje się ogromny. Do dopasowanych jeansów jest idealny. Na szyję założyłam nowy naszyjnik, tym razem w srebrnym kolorze. Buty, torebkę i buty już widzieliście zapewne, natomiast zdjęcia z płaszczem będziecie mogli obejrzeć jeszcze w kolejnym poście. 
Trzymajcie się ciepło ! :)










Sweter/Sweater-H&M
Spodnie/Jeans-House
Płaszcz/Coat-House
Buty/Shoes-Deezee
Torebka/Bag-New Yorker
Naszyjnik/Necklace-H&M

28 komentarzy:

  1. Urocze zdjecia, cudne buty i kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli to sweter z nowej, jesiennej H&M'u kolekcji, to jesteśmy posiadaczkami tego samego modelu - tylko ja mam miodowy ;)
    i mój też jest S-ką i też wydaje się na mnie być ogromniastym ;P

    pięknie w swoim wyglądasz :)
    bardzo ładnie "gra" z kapeluszem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNIE!! DELIKATNE KOLORY ZIMĄ MAJĄ PODWÓJNĄ MOC!!
    Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your sweater!!Amazing look!!XoXo

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne połączenie! + Ciekawy blog:)
    zapraszam do siebie:
    http://angelikatobiaszblog.blogspot.com może wspólna obserwacja? Jeśli tak- to napisz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja. :D Płaszczyk jest świetny!

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter, buty, płaszcz, kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne:)
    spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek jest swietny! uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny jest ten sweter, właśnie wczoraj udało mi się go dorwac na wyprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Just love that sweater! :) Also love those boots you are so cute :D

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter jest wspaniały, mam taki sam <3

    H&M :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing jumper, I love it<3
    Stylish as always<3

    fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. prosty,ale bardzo ładny look !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie dobrane dodatki tworzą fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te buty cholernie mi się podobają ;-) sweterek jest świetny - całośc fajnie się komponuje ze sobą :))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny sweter i kapelszu

    zapraszam do mnie

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I like your jumper and your hat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!!!! nice look!!
    http://anastasiabeauty.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie swetry !

    pozdrawiam A.,
    hipnture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za ubraniami typu oversize, bo lubię podkeślać figurę. Ale wyglądasz na prawdę super, twarzowo ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)