niedziela, 17 kwietnia 2016

BLACK SKIRT

Cześć Wszystkim!

Po małym zastoju, przychodzę do Was z kolejnym postem. W roli głównej klasyczna, rozkloszowana spódnica - szukałam takiej od dawna, a kupiłam ją w Stradivariusie. Dobrałam do niej bluzkę typu 'off the shoulder' i po raz kolejny czerwone szpilki - mam nadzieję, że Was nimi nie zanudzam. W takim zestawie chętnie wyjdę na przykład na rodzinne uroczystości :) Co myślicie?

Lecę odwiedzić Wasze blogi, do kolejnego! 
S. ♥

Fot.:Anita M.













Spódnica/Skirt-Stradivarius
Bluzka/Blouse-Bershka
Buty/Shoes-Bershka
Torebka/Bag-Reserved

39 komentarzy:

  1. Fajny look:)Szpilki są piękne i przyciągają wzrok do fantastycznych nóg ‼

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna jest ta spódnica, bardzo dziewczęca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Boże, za takie nogi dałabym się pokroić - pięknie wyglądasz!
    Sam seks!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjecia, wygladasz pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne połączenie. A czerwone szpilki to wisienka na torcie.
    Tak trzymać.
    pozdrawiam

    Retromoderna

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna stylizacja, pogoda i miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygladasz <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. znudzicie ? ja takie zestawy moglabym oglądać caly czas ! :)
    Fantastycznie wyglądasz kochana! :) :)
    boska bluzka i szpilki czerrrrwone ajćććć uwielbiam- takiego sexapilu i zmyslowości tu dodają <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś boska!!
    Piękne buty i cudna spódnica i te noooogi ☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobiece i eleganckie połączenie! Podoba mi się, że nie jest takie typowe. Bluzeczki z odkrytymi ramionami pięknie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna kolorystyka :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasa sama w sobie :)) sama z chęcią bym się tak ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyglądasz! Bluzka bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo efektowne połączenie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny outfit. Bardzo mi się podoba bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kobieco, podoba mi się mocny akcent czerwonych szpilek;)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja w pełni w moim stylu! :) a bluzeczka jest prześliczna, szkoda, że jej nie wypatrzyłam w sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna spódniczka!
    Zapraszam do siebie. Nowy post.
    http://life-that-inspired.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega zestaw, ta bluzka wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj świetnie wyglądasz, bluzeczka jest genialna i bardzo fajnie się prezentuje ;) Szpileczki idealnie kontrastują ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka efektowna bluzka. :) Buty też bardzo mi się podobają! W sam raz do takiej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądałaś ! Spódniczka jest przepiekna, świetnym pomysłem było zestawienie czerwonych szpilek ! Dzięki czemu stylizacja nie jest nudna.
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna piękna piękna! !!

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz mega kobieco! a szpilki to strzał w dychę!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz, ciekawym akcentem są buty :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  26. mam te same butki z Bershki! uwielbiam je :D ślicznie zestawiłaś je z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjny zestaw! szpileczki - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzeczka wygląda tak elegancko... No i te czerwone szpilki! <3 MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  29. I think you just became my cocaine.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)