wtorek, 10 maja 2016

SPORTY LOOK

Cześć Wam!
Sportowe zestawy zawsze gwarantują wygodę i nie muszą być wcale nudne. Ostatnio często rezygnuję z elegancji i wskakuję w ulubione Nike, jeansy o kroju 'boyfriend' czy czapkę z daszkiem. W mojej szafie pojawiła się pierwsza rzecz w czerwonym kolorze, a mianowicie body, które kupiłam  w Zarze. Fajnie sprawdzają się w sportowych zestawieniach, ale równie dobrze będą wyglądać w wersji imprezowej. Zobaczcie jak prezentuje się cały look :)

Do następnego!
S.♥
 Fot.:Anita.M








Body-Zara
Jeans-Pull&Bear
Hat-Cropp
Shoes-Nike

35 komentarzy:

  1. Świetne są te body, bardzo mi się podobają! :)
    Super wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całość bardzo fajnie wygląda z tą czapką, która jest kropką nad "i" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki świetny tył ma ta bluzka!
    a jak fajnie z tymi spodniami gra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look, a można wiedzieć skąd torebka - śliczna!! ?

    Pozdrawiam,
    MONIQUE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka z Reserved,kupiona jakiś rok temu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wszystko super skomponowane- uwielbiam! <3
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny luźny zestaw!
    Podoba mi się że raz jesteś elegancka a raz taka na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam sportowe, a zarazem stylowe zestawy. Jak dla mnie bomba!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomicie wyglądasz w tym sportowym zestawie! W stylu lat 90., co zresztą wyraża data nadrukowana na body :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, naprawdę świetne połączenie! Podoba mi się:) A takie body widziałam ostatnio u DEYYN:)

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this look, nice Tee and hat! ❤️
    xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  11. body są całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio te Body dotykałam :) miałam je przymierzyć,ale spieszyłam się:)
    Piękne jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie 'luzackie' stylizacje :) pasuje do Ciebie ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna codzienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjnie!
    Kochana a gdzie kupiłaś pasek do spodni ? Szukam takiego zwykłego klasycznego i nie mogę znaleźć... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek kupiłam w swoim lokalnym sklepie :) przeglądnij oferty sieciówek, na pewno coś znajdziesz :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. O wow :) Jak gwiazda :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wszystko ze sobą połączyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Body - świetne! :) Rzeczywiście, będzie super bazą do niejednej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny look <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Łaaaaa, mega Ci pasuje taki styl;) !

    OdpowiedzUsuń
  21. Dżinsy- marzenie! Bardzo przypominają te Tommy Hilfigera (SS15 jak się nie mylę )

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna torebka <3
    Gdzie mogę taką kupić?

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz<3 super jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bodt dodają uroku wszystkiemu super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny look! *.*
    Zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)