czwartek, 1 września 2016

LOOK OF THE DAY

Witajcie !

W dzisiejszym poście zobaczycie kilka nowości. Czarna bluzka [TUTAJ/HERE] to kolejna rzecz typu "off the shoulder", która towarzyszyła mi podczas wakacji nad morzem. Wygląda świetnie w duecie z wiązanym chokerem [TUTAJ/HERE]. Obie rzeczy znajdziecie na Rosegal.com.
Dodatkami, bez których nie ruszam się z domu są niewątpliwie: torebka i zegarek.
Taki model torebki [TUTAJ/HERE] kusił mnie już od dawna, a Sammydress.com przyszło mi z pomocą.

Zegarek natomiast możecie znaleźć TUTAJ/HERE. Jestem w nim zakochana! Jest bardzo uniwersalny, solidnie wykonany i zdecydowanie stał się moim ulubionym.
Już teraz na hasło: sabina_es dostaniecie -15% zniżki na cały asortyment sklepu online www.timeandmore.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Akcja trwa do 14.09

Powodzenia w nowym roku szkolnym!
S.♥
Fot.:Anita M.













Bluzka/Blouse-TUTAJ/HERE
Choker-TUTAJ/HERE
Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Zegarek/Watch-TUTAJ/HERE

43 komentarze:

  1. coraz częściej spotykam bluzeczki o takim wzorze :)
    stylizacja wyszła świetna :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek jest świetny ! Bluzka też bardzo kobieca, szkoda że lato się kończy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Choker to hit sezonu ;) idealnie pasuje do tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna stylizacja! Zadbałaś o każdy detal :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną masz tą bluzeczką. Niczy zwylkła czarna a dzięki wycięciom robi wrażenie. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/1-wrzesnia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw , zwłaszcza bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    Melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no i mam następny sposób na noszenie tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie bluzeczki z odkrytymi ramionami.
    Świetnie wyglądasz, zachwycasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zegarek :*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, jak jakościowo z bluzką? Myślisz że nie rozpadnie się po pierwszym praniu ?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. materiał jest bardzo przyjemny i 'mało sztuczny' :) myślę, że pranie ręczne będzie najlepszym wyjściem :) pozdrawiam!

      Usuń
  12. Ślicznie... tylko torebka nie jest w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba ten zestaw - klasyczny, ale ma to "coś" w sobie - ekstra!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja ! ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/dreamsschoolfashion.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny jest ten zegarek!Stylizacja bardzo mi się podoba, zwłaszcza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, jak mi się podoba ta bluzka!
    Sama bym w taką wskoczyła!

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so beautiful in that outfit!
    Regards!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz! Bardzo mi się podoba :) Też niedawno zamawiałam ze strony Sammydress i widziałam Twoją bluzkę, zamówiłam sobie podobną, tylko błękitną :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna bluzeczka, do jeansów wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna stylizacja :) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka i zegarek- moi faworyci. Wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super. Kupuję w całości :) 9.80$ 4.73$ 11.67$ 485zł

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękność z Ciebie kochana :* Również obserwuję

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny zegarek. Miałam podobny ale mi pasek zardzewiał po deszczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. A basic outfit that I like so much, especially your amazing off shoulder top!!! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw w sam raz na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny look, piękny zegarek, ślicznie wyglądasz, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?
    Odwdzięczam się za obserwację :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw! Najbardziej podobają mi się spodnie :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ta stylizacja ;-) Ciekawie wyglądają te wszystkie ubrania z odsłoniętymi ramionami - nie wiem jak to się stało, ale nie mam ani jednej bluzki w takim kroju ;-(

    OdpowiedzUsuń
  30. Contemporary watches with sophisticated simplicity. Here are options for watch, fashion watch, minimalist watch, sleek watch, men's watches, ladies' watch, cheap watch, CA, nice watch and dress watch.

    OdpowiedzUsuń
  31. ale torebka śliczna!

    www.klaudiachrol.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  32. It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.
    So,after reading your article. I finally made my decision with a white high low dress

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)