piątek, 11 listopada 2016

CLASSY

Witajcie !

Znowu zalegam z postami, ale dziś w końcu udało mi się zrobić parę zdjęć. Stylizacja może nie jest odpowiednia na obecną pogodę, ale jest to propozycja na specjalne okazje. Mam tu na myśli rodzinne 'imprezy' i nie tylko, weekendowe spotkania ze znajomymi czy kolacje. Czarne, klasyczne szpilki [tutaj/here] znalazłam na Dresslily.com, podobnie jak zegarek [tutaj/here]. Uwagę zwraca też pudrowa koszula (w zasadzie jest to body), która dzięki śliskiemu materiałowi i dekolcie V jest bardzo kobieca i elegancka. Ramoneska i torebka ze złotymi łańcuszkami dopełniają całość. Co myślicie?

Lecę nadrabiać blogowe zaległości!
S.♥








Koszula/Shirt-Bershka
Spodnie/Pants-Pull&Bear
Kurtka/Jacket-Zaful
Torebka/Bag-Reserved
Szpilki/Heels-Dresslily
Zegarek/Watch-Dresslily

58 komentarzy:

  1. Elegancka koszula/body o kopertowym kroju bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Śliczna koszula i czarna reszta! Prosto i efektownie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki mega mi się podobaja :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) ta koszula jest swietna :) pozdrawiam :*
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna koszula!!! kliknięte :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej urzekły mnie szpilki i koszula ;)
    Wyglądasz super w tym outficie, idealny właśnie na takie wypady na miasto ;)

    może wspólna obserwacja?
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana rewelacyjnie wyglądasz, klik - 23,42$, 2,71$ :)
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this outfit! The shirt is really cute and you look gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz! Wszystko razem świetnie wygląda ;*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. In love with your casual chic look, pretty blouse!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie zestawy, śliczna koszula.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ;)Koszula jest rewelacyjna ;)
    Pozdrawiam ;).
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zgrabne spodnie!
    Pasek tylko podkreśla Twoją w nich smukłość!

    Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bluzeczka, ma bardzo dziewczęcy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjny look, koszula urocza. Bardzo mi się podoba :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna koszula :O Zakochałam się wręcz :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna koszula, nie mogę oderwać wzroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjny set www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna, codzienna propozycja !

    I ramoneska<3 oj ona chyba mi się nigdy nie znudzi . Od razu nadaje stylowego i wyjątkowego charakteru całej stylizacji <3
    Super !

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your biker! Beautiful look, the shirt is very cute too
    Happy weekend beauty!
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, kobieca i elegancka. :)
    +Uwielbiam tą koszulę(body) - jest obłędnie ładna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula świetna, wyszło super! ;)

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna śliczna śliczna!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja ! Uwielbiam czarne ramoneski :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna koszula, świetna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula jest cudowna :) ps. Obserwuje :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. genialna koszula! :) poklikałam w linki

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz, szpilki idealne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie wyglądasz, koszula i kurteczka cudna! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz , super zestaw
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w tej koszuli!!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna,pełna elegancki stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjna stylizacja :) ta koszula jest po prostu prześwietna :) kolor i wzór po prostu super. Uwielbiam takie klasyczne połączenia :) prosto, a jak elegancko! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialnie wyglądasz! Super koszula i kurtka:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój styl!!!! :)))
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli i Ty dołączysz do grona moich obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja rewelacyjna, kurteczka bardzo mi się spodobała. :))

    Mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ? Dzięki! ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja! Koszula mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji.
    Buty na obcasie idealnie dopasowane.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealna całość, jak zwykle. ta koszula jest boska :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się kompozycja tej stylizacji z budynkiem w tle, fajnie to razem wygląda. Look oczywiście również na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie. Kopertowa koszula i ramoneska są przepiękne :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Koszula skradła moje serce! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, bardzo dobre zestawienie jest klasycznie ale jednak niebanalnie 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna bluzka, ten kolor zdecydowanie Ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna koszula ! uwielbiam ramoneski :D
    zapraszam do mnie narebelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)