sobota, 20 maja 2017

BLACK and WHITE

Cześć!

Biel i czerń to zdecydowanie moje ulubione połączenie kolorystyczne, klasyka zawsze się sprawdza. Koszulka [tutaj/here], którą mam na sobie pochodzi ze sklepu Yoins.com. Na stronie jest nazwana sukienką, jednak jej długość i trochę przezroczysty materiał nie pozwalają na noszenie jej w ten sposób. W sieciówkach jest teraz mnóstwo bluzek o takim fasonie. Koszulka, podobnie jak ta z ostatniego wpisu, robi całą stylizację. Zestawiłam ją z białymi spodniami i sandałkami na słupku, a w dodatkach postawiłam na klasyczną torebkę i kolczyki koła, które przeżywają obecnie w modzie swoją drugą młodość. Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba :)

Dobrego weekendu!
S.♥
 Fot.:Anita M.











Bluzka/Blouse-Yoins
Spodnie/Pants-Bershka
Buty/Shoes-no name
Torebka/Bag-Zaful
Kolczyki/Earings-C&A
Zegarek/Watch-Cluse

Ze strony Yoins.com zamówiłam też dwuczęściowy kostium kąpielowy [tutaj/here]. Góra posiada uroczą falbankę i opadające ramiona, natomiast dół ma podwyższony stan, a sznureczki po bokach dają fajny efekt. Zdecydowałam się na rozmiar M i pasuje idealnie. 


54 komentarze:

  1. Świetny jest ten strój kąpielowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koszulka rzeczywiście robi robotę w tym zestawie <3 baaaardzo mi się podoba!
    sandały i kolczyki również- super akcenty :)
    Zestaw jak najbardziej moje klimaty, bo tak rockowo i charakternie wyszlo <3

    62,21zl, 70,01zl
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz. Stylizacja prosta a zarazem bardzo ciekawa. Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja black& white :) Koszula ma bardzo ciekawy motyw.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z rockowym pazurem!
    Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, moją uwagę przykuły buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne klasyczne połączenie bieli z czernią, my także uwielbiamy :) Buty są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny rockowy zestaw ale kostium to już petarda :) Super!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz, a strój jest boski :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a cool tee and amazing swimwear!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz 😀 Masz rockowy pazur

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarne i białe - to pasuje zawsze i wszędzie. Ciekawy, kolorowy print dodaje charakteru stylizacji- pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Taka z pazurkiem :) Podoba mi się :)
    A kostium jest przeuroczy.Masz świetną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście poklikałam zł61.31, zł69.00

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ;-) Podoba mi się!
    Genialny ten strój !

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty spodobały mi sie najabrdziej <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
  17. rockowo i z pazurem :) kostium widziałam już na insta, jest boski !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwyciły mnie twoje buty♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszulka jest odlotowa, podoba mi się jej nadruk jak i wiązanie. Udanego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. You have lovely blog dear, that pictures are perfect ^_^
    I'm now following you, how about follow for follow? :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, koszulkę już widziałam wcześniej na stronce i też zastanawiałam się nad jej zakupem. :) A strój kąpielowy taki sam w innym kolorze zamówiłam już z miesiąc temu i jeszcze nie dotarł do mnie. ;/

    Oczywiście poklikałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna koszulka, stylizacja dopieszczona pod każdym względem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sabina! Wyglądasz zjawiskowo, wiesz? :) :*
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. cudownie wyglądasz, zakochałam się w tych butach <3 strój również cudowny
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. całość super! jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie :) na buty wprost nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz <3
    cudowna torebka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja jest rewelacyjna! z pazurem! ;) a kostium chyba sama taki zamówie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, buty masz świetne! Całość bardzo mi się podoba, choć ja nie widzę siebie w takiej bluzce, ale Tobie twarzowo jest tak z pazurem! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty są świetne :)
    A kolczyki koła zawsze dodają fajnego charakteru stylizacji :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zamawiam ten top piękna:) Świetnie wyglądasz kochana:**

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. klasyka w Twoim wydaniu wygląda super, świetne buty, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny t-shirt ! :) Ja też w ostatniej stylizacji powróciłam do kół na uszach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz :)
    pomagam - 69,12zł :)

    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebka jest fantastyczna! Całość - extra!

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty i bluzka fantastyczne, rockowa dziewczyna z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna stylizacja, jedna z moich ulubionych zdecydowanie :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Halo halo co to za zastój ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)