niedziela, 6 sierpnia 2017

SUMMER FRAGRANCES

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi letnimi zapachowymi propozycjami. Jaki zapach wybrać latem? Najlepiej świeży, orzeźwiający i delikatny. Wśród moich ulubionych zapachów znajdują się te cytrusowe oraz kwiatowe. Na co dzień sięgam po mgiełki do ciała, czy wody toaletowe. Wieczorem wybieram mocniejsze perfumy. Niedawno trafiły do mnie dwa zapachy, a mianowicie woda perfumowana Halloween Mia Me Mine oraz woda toaletowa Caudalie Eau Des Vignes.
Oba zapachy przypadły mi do gustu. Mia Me Mine (40 ml) marki Halloween to orientalno-kwiatowe perfumy dla kobiet. Na rynku istnieją od niedawna. Mają piękną buteleczkę i jeszcze piękniejszą zawartość. Nie lubię brać perfum w ciemno, ale te zdecydowanie mi się podobają i chętnie ich używam. Główne akordy zapachowe: różany, paczulowy, ciepły korzenny, cytrusowy, piżmowy i ziołowy. Ich zapach jest delikatny i dziewczęcy, a w dodatku długotrwały. Perfumy możecie znaleźć na półkach drogeryjnych oraz w internecie. Bardzo Wam je polecam!


Kolejnym nowym odkryciem jest woda toaletowa paryskiej marki Caudalie Eau Des Vignes (50 ml). To kwiatowo-zielone perfumy dla kobiet. Główne akordy zapachowe: cytrusowy, pudrowy, kwiatowy, świeży korzenny, piżmowy oraz drzewny. Woda przyszła do mnie zapakowana w kartonowe pudełeczko. W środku znalazłam prostą buteleczkę z wgłębieniem w kształcie kiście winogron. Marka Caudalie produkuje kosmetyki z użyciem naturalnych składników, co może być wielkim plusem dla osób alergicznych. Zapach jest świeży i orzeźwiający. Jeśli będziecie mieć okazję, polecam zatrzymać się przy półce z tym zapachem.


A Wy na jakie zapachy stawiacie latem? Dajcie znać.
Do następnego!
S.♥

18 komentarzy:

  1. Ja nie przywiązuję wagi czy jest lato, czy zima. Mam swoje ulubione zapachy i używam ich zamiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne opakowania mają:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym powąchała oba zapachy ale chyba bym ten drugi wybrała... nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wody toaletowe Caudalie są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba sie ślicznie prezentuja ale czarny wpadł mi w oko <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają ciekawie- ja latem uwielbiam perfumy Laguna - s.DAli :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze takich. U mnie super sprawdzają się mgiełki Victorii Secret :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przetestowała bym chętnie te zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam , ale zachecają opakowaniem :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawią mnie te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prawdę mówiąc nie kojarzę tych zapachów :) jestem tak mocno przywiązana do swoich faworytów, że nawet nie rozglądam się za innymi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z tymi zapachami i sklepem :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio polubiłam orientalne nuty zapachowe :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zakupić sobie jakiś zapach na lato bo moje perfumy się kończą ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale z chęcią bym powąchała, zachęcają <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Não usei ainda mais amei a dica, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tych zapachów, żadnego nie znam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)