czwartek, 7 września 2017

MOM JEANS and OFF THE SHOULDER BLOUSE

Cześć Wam!

Wypoczęta po tygodniowych wakacjach przychodzę do Was z kolejną stylizacją - jeszcze trochę w klimacie letnim. W planach mam jeszcze jedną letnią propozycję, a potem ruszam z jesiennymi outfitami. Bluzka, którą mam na sobie jest bardzo podobna do tej sprzed dwóch postów. Co mają wspólnego? Oczywiście przezroczyste szerokie rękawy, kolor oraz fakt, że obie zostały kupione w lumpeksie. Wyróżnia się jednak hiszpańskim dekoltem i cienkimi ramiączkami. Założyłam ją do mom jeansów i czarnych sandałów. Całość dopełnia choker z perełką [tutaj/here] od fashionmia.com, szara torebka i delikatna bransoletka. Co myślicie? Dajcie znać w komentarzach!

Do kolejnego!
S.♥
Fot.:Anita M.












Bluzka/Blouse-second hand
Mom jeans-Zara
Pasek/Belt-h&m
Choker-FashionMia
Sandały/Sandals-George
Torebka/Bag-Sammydress
Bransoletka/Bracelet-Apart

54 komentarze:

  1. Bardzo lubię twoje stylizacje! Jednak według mnie, te spodnie nie pasują kompletnie do tej bluzki :) Jednak same w sobie są super!

    Buziaki :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta bluzeczka, ślicznie wyglądasz :)
    POmagam - 4,75euro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia :D
    Bluzeczka bardzo mi się podoba , świetnie w niej wyglądasz:)
    Masz cudne włoski :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluzka! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w tych dżinsach pasuje ci taki krój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz super! <3
    Zapraszam też do mnie na najnowszy wpis z Oufitem :D U mnie na niebiesko :D hehe
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest wspaniała. Zachwycam się każdym elementem. Wszystko tworzy spójną całość :) <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mom jeans *.* Twoje stylizacja jest super, wszystko świetnie dobrane :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci tej bluzki, świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. szukam własnie idealnych mom jeans :) super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. baaardzo mi się podoba ta stylizacja, niby zwyczajna na codzień, a jak dzięki bluzce i butom mega sexownie i kobieco <333 miłego dnia <3!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ach! poluje na takie spodnie od dłuższego czasu :( świetne są! ja nigdzie nie mogę znaleźć pasujących na mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzka:) uwielbiam Twoje stylizacje:*

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bluzka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie ze sobą wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega stylizacja! <3

    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzka świetna! genialnie pasuje do ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, bluzka rzeczywiście urocza, a najbardziej podoba mi się torebka coś w moim klimacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w tej stylówce! wyglądasz zjawiskowo <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie rewelacja! Wyglądasz świetnie. Bluzka piękna, taka rzadko spotykana, a ja to mega cenię. :) A torebka mnie po prostu urzekła! *.* No i nie mogę pominąć tego, że zdjęcia są mega! Trafiłam na Twojego bloga przypadkowo, ale zdecydowanie zostaję na dłużej i obserwuję. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz cudownie !
    śliczne zdjecia
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello,

    Oh, beautiful !

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr/

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely outfit. And that bag is gorgeous. xoxo Cris
    Last post: http://photosbycris.blogspot.com.au/2017/09/rosegal-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna zdobycz! Kocham second handy

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna stylizacja ♥ Wszystko pięknie dobrane, uwielbiam motyw koła w akcesoriach, więc torebka jest dla mnie mega! Połączenie jeansu i czerni - to co kocham najbradziej. Wszystko na plus x

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastic post. I like it a lot. :)

    STYLEFORMANKIND.COM
    Latest Post: Simple Scandinavian Home With Grey Bedroom

    OdpowiedzUsuń
  27. Awesome my dear
    I invite you to visit my blog
    Have a great day ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zestaw!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny jest ten look! :) Podoba mi się! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. hi dear, i hope you enjoyed your vacation. I applaud any one who has the guts to rock mamas jeans I find them very hard to style perfect and you did it so perfectly. I really love your styling

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  31. I love all the outfit! Nice blog <3

    https://modefemme.blogspot.pe/

    OdpowiedzUsuń
  32. Have a great start of the week darling!
    Love, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzeczka oryginalna, dobrze pasuje do tych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny look ! ;) moją uwagę przykuła Twoja torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Krój spodni jest świetny i piękne klasyczne sandałki, zestaw zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem wyglądasz świetnie :) Uwielbiam ten model spodni.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zestawienie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzka jest przepiękna- taka zmysłowa i mega kobieca, przez te opuszczane rękawki w koronki <3
    super wyglądasz kochana, bardzo podoba mi się ten zestaw <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie - jak najbardziej podoba mi się to zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana zestaw idealny nie wiem co mi się bardziej podoba :) jestem na tak


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna bluzka i sandałki! Ale spodnie (jeszcze w połączeniu z czarnym paskiem <3) skradły moje serce. :D Genialne są - ostatnio mam bzika na punkcie mom jensów i spodni z wysokim stanem, hihi. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)