czwartek, 15 marca 2018

LONG DRESS

Witajcie!

Jak pewnie już zauważyliście polubiłam się ostatnio z czerwienią. W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam moją pierwszą czerwoną sukienkę o długości maxi [TUTAJ/HERE]. Znalazłam ją na DRESSBEST.COM, postanowiłam zaryzykować i zamówiłam. Sukienka, jak na tak niską cenę, ma przyjemny materiał, nieprzekłamany kolor i ładnie leży na sylwetce. Jest co prawda za długa, ale to akurat żaden problem. Póki co, suknia czeka na jakąś specjalną okazję. Co myślicie?

Do następnego!
S.♥
Fot.:Anita M.






Sukienka/Dress - Dressbest
Torebka/Bag - Valentino
Biżuteria/Jewellry - Apart

30 komentarzy:

  1. piękna! troche tyło ten tył mi dziwnie wygląda (taki kołnierz niewiadomo jaki :P) ale też od dawna czaje się na czerwoną maxi na jakieś wesele i nie wykluczam, że się tą zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna! idealna do twojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądasz. Zjawiskowa suknia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sukienka ^^ Bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful and super elegant dress!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/03/11/relaxing-week-end-in-spa/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest obłędna! Bardzo fajny look!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, świetnie dobrana pod kątem twojej sylwetki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna suknia i ogromnie ci pasuje!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, robi wrażenie 💓
    Zapraszam na nowy post 💋
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wygladasz w czerwieni <3

    OdpowiedzUsuń
  11. o jejku, jejku! jak cudownie wyglądasz! piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham długie sukienki, a Ty wyglądasz obłędnie! Zwłaszcza ta czerwień! No po prostu pięknie! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna ta suknia, wyglądasz niesamowicie!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello, i'm a new follower, on your amazing blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    thanks TIZIANA

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju, ta sukienka jest przepiękna ! wyglądasz obłędnie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW kochana w tej sukience wyglądasz pięknie:* Czerwień to twój kolor:* Jestem zachwyconaaa mega;*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie ci w niej ;-) rzeczywiście tania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwień to zdecydowanie Twój kolor! a sukienka jest cudna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie się prezentuje ta sukienka :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. This is brill Mz Sanina, waow, elegance, feminine, sexy and with character !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)