piątek, 9 listopada 2018

RED COAT

Hej Wam!

Chyba łatwo zauważyć, że do moich ulubionych kolorów zalicza się ostatnio czerwony. Płaszcz miał już kiedyś swoje "pięć minut" na blogu, a dzisiaj pokazuję Wam go w innej odsłonie. Jest to propozycja na codzienne wyjścia, w której bazę stanowi czerń, a rolę główną gra płaszcz o kroju oversize. Aby dopełnić zestaw dobrałam kaszkiet, chociaż równie dobrze wyglądałby tu czarny beret, którego ciągle poszukuję. Oczywiście nie mogło zabraknąć ulubionej torebki. Stylizacja jest minimalistyczna, ponieważ kolor płaszcza robi całą robotę, więc nie wymaga wielu dodatków i szaleństwa. Co sądzicie? :)

Buziaki!
S.♥
Fot.:Anita M.













Płaszcz/Coat-NA-KD
Spodnie/Pants-Zara
Golf/Blouse-h&m, secondhand
Torebka/Bag-Primark
Czapka/Cap-Sinsay
Buty/Shoes-New Yorker

47 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kaszkiety :) Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz robi całą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski jest ten płaszczyk - naprawdę dodaje charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, płaszcz tworzy całą stylizacje, śliczni Ci w czerwonym :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja z tym czerwonym płaszczem, ale według mnie ta torebka robi też robotę ! :D
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wyglądasz świetnie! Płaszcz jest rewelacyjny, ale najbardziej zauroczyła mnie torebka, z wielką chęcią bym Ci ją podebrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię do Ciebie wpadać! :D Super stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz jest świetny! Cudnie wyglądasz ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Francja, Elegancja <3 Boska stylizacja, a ta czerwień to po prostu ogień! <3


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kocham czerwień , wiec trafiłaś idealnie - płaszcz jest fenomenalny i prezentujesz się w nim bosko!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Swój pierwszy czerwony płaszcz kupiłam 5 lat temu od tego czasu nie wyobrażam sobie zimy bez niego! Także stylizacja bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk jest super ale ta Twoja torebka już ostatnio mnie oczarowała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super płaszczyk, rzuca się w oczy :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, this red coat is everything!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz! Płaszczyk jest mega!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    https://kwiaty-i-kraty.home.blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w tym zestawie :) Bardzo podobają mi się torebki z brzegiem z jetów!

    OdpowiedzUsuń
  17. O wow extra stylizacja <3
    pięknie wygladasz
    https://xthy.blogspot.com/2018/11/fashion-inspiration.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja piękna totalnie stylowy look :) Niczym z ulic Paryża :) Jest zacnie:*


    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. klasycznie, elegancko- płaszcz i torebka cudne xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Ren płaszcz robi robotę! Jest piękny, klasyczny i bardzo szykowny :D Torebka bomba :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing confident look!
    I`m your new subscriber in GFC and Google+
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny płaszczyk!

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  23. czerwony i czarny to moje ulubione kolory więc zdecydowanie tą stylizacją skradłaś moje serce!
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasa! :) Wyglądasz zjawiskowo! Czerwień też lubię!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny look i estetyka zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look, bardzo lubię połączenia ostrej czerwieni i czerni :)

    Pozdrawiam!
    https://hometips.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wglądasz w tym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealne połączenie! Klasa w czystej postaci :) ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow nice :) super komponuje sie z czarnym

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, it’s amazing post.This post is very nice.Red color is very attractive.Thank you so much for sharing this post.
    fashion write for us

    OdpowiedzUsuń
  31. Prosto i z klasą, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)