środa, 3 lipca 2019

FLOWERS DRESS

Cześć Wszystkim!

Zaniedbałam trochę to miejsce, przyznaję.. Ale ostatnio dużo się u mnie działo, mianowicie musiałam skupić się na ostatniej w moim życiu sesji, którą zdałam pozytywnie! A przede mną już tylko jedna prosta do zakończenia studiów, więc trzymajcie kciuki! Sukienkę [TUTAJ/HERE], którą mam na sobie zamówiłam na DRESSLILY.COM. Kwiatki na pudrowym tle sprawiają, że jest mega urocza i dziewczęca. Dekolt jest co prawda dosyć głęboki i bez odpowiedniej bielizny się nie obejdzie, ale jakoś sobie z tym poradziłam. Delikatne sandałki, czarna elegancka torebka oraz kolczyki [TUTAJ/HERE] dopełniają look. Co myślicie? Dajcie znać koniecznie!

Do następnego!
S.♥
Fot. Anita M.











Buty/Shoes - Bershka
Torebka/Bag - second hand

15 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci zdania ostatniej sesji! ;)
    Sukienka ma piękny wzór. ;)
    Przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i like this dress!i want to try this summer
    Very beautiful!
    https://luxhairshop.com/blogs/lux- Hair-shop-blogs
    Like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię sukienek w kwiatki ale ta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i like this dress!!!sexy!
    Very beautiful!
    luxhairshop sew in weave homecoming
    Like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  5. Super letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, letnia stylizacja. Sukienka jest przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo urocza sukieneczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! lubię twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz prześlicznie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka, piękny jest ten krój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Wow, ekstra ta kiecka. Uwielbiamntakie kroje. 😉 W sumie nawet mam podobną

      Usuń
  12. Ja nie przepadam za sukienkami, ale mojej siostrze by się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze troszkę lata z nami jest

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)