sobota, 14 grudnia 2019

BLACK JUMPSUIT & BEIGE DRESS

Cześć Wam!

Dzisiaj przychodzę z propozycjami imprezowymi, bo przecież Sylwester już blisko. Zarówno kombinezon jak i sukienka pochodzą ze sklepu FEMME LUXE, o którym pisałam Wam już w poprzednim poście. Obydwie rzeczy są na jedno ramię i podkreślają sylwetkę. Jestem nimi szczerze zachwycona! Kombinezon ma szerokie nogawki, przez co tworzy fajne proporcje ciała, natomiast sukienka dzięki drapowaniom po bokach "kamufluje" niedoskonałości. Polecam zajrzeć na stronę sklepu - ma naprawdę świetny asortyment!

Do kolejnego!
S.♥
Fot.:Kama♥









 




5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się czarny kombinezon, świetna alternatywa dla sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kombinezon jest bardziej w moim stylu :)


    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja ze spotkania z Pierwszą Damą.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥ Pozdrawiam!
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają. Kombinezon robi wrażenie. Pięknie wyglądasz w obydwu zestawieniach. :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko i bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)