sobota, 8 lutego 2020

BLACK SHIRT

Cześć Wam!

W czerni zawsze czuję się dobrze - jest klasyczna i ponadczasowa, wiadomo. Koszula, którą mam na sobie to nowość od FEMME LUXE. Jest trochę dłuższa, ale to dlatego, że ma być podobno sukienką, ale standardowo ta długość mi ,,nie leży'', więc spodnie obowiązkowe. Talię podkreśla pasek, a dodatkiem jest torebka Fendi w stylu vintage. Na nogach mam botki imitujące skórę z noskiem do czubka. Polubiłam ten black total look. Co myślicie?

Do następnego!
S.♥












Torebka/Bag - Fendi
Buty/Shoes - CCC

5 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba torebka i oksy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną bluzkę, do której zawsze zakładam sportowe buty newbalance. Mysle, że takie połączenie bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega ta koszula :) Chcę taką!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)