niedziela, 9 czerwca 2019

BEIGE DRESS


Witajcie!

Mamy już czerwiec, co łączy się u mnie z letnią sesją na studiach, dodatkowo z obroną pracy magisterskiej, do tego dochodzi normalna praca i dlatego jest mnie tu trochę mało.. Ale jak zawsze – staram się! Do działania mobilizuje mnie oczywiście piękna pogoda, która pozwala na założenie zwiewnych ubrań, m. in. beżowej sukienki [TUTAJ/HERE] z dresslily.com. Zachwycił mnie jej fason, dlatego się na nią skusiłam. Wiązania po bokach robią całą robotę. Na stronie możecie zauważyć, że dekolt wygląda inaczej – zszyłam go sobie, żeby czuć się po prostu komfortowo. Do sukienki założyłam trampki Converse, torebkę-worek, a w chłodniejsze wieczory fajnie będzie wyglądać z białą kataną. Co sądzicie?

Buziaki!
S.












Buty/Shoes - Converse
Torebka/Bag - Guess
Okulary/Sunglasses - NA-KD
Zegarek/Watch - Daniel Wellington

25 komentarzy:

  1. Stonowana kolorystyka, lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kolekcja, pasuje do siebie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa ta sukienka :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kiecka. Bardzo lubię takie fasony.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest wspaniała. Mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sukienka! Lubię takie nietypowe typowe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki styl idealnie do Ciebie pasuje. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka! Idealna na letnie upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba też na nią patrzyłam, szkoda że jej nie wzięłam, ale może następnym razem :)
    Świetnie wygląda z tramposzami <3

    Kochana powodzenia na egzaminach i obronie :)
    to kiedy dołączysz do grona magazynierów ? ;) hehe (mgr)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, ale dla mnie za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  14. super ta beżowa sukienka no i eleganckie trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna sukienka <3
    cudownie wygladasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, fajnie, że dobrałaś białą kurtkę, zamiast jeansowej, tak to wygląda ciekawiej ;3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się takie zapinane sukienki, w takim kolorze była by swietna dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta sukieneczka. W połączeniu z tą kataną wygląda jeszcze lepiej ;) Choć moim zdaniem z tradycyjną niebieską też byłoby super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka :) Podoba mi się kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna sukienka! Uwielbiam takie uniwersalne ubrania. Pasuje do trampek i do eleganckich butów. Można wziąć torebkę lub plecak. Mniej rzeczy w szafie, a więcej elastyczności jeśli chodzi o stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze że wszedłem na ten blog bo bardzo dużo ciekawego się dowiedziałem.Każdemu polecę ten blog.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)