poniedziałek, 17 listopada 2014

Fur

W tegorocznym jesiennym sezonie można zauważyć, że dużą popularnością cieszą się futra. Spróbowałam się do nich przekonać i nawet je polubiłam. Futro w tym zestawie gra pierwsze skrzypce. Ma odcienie brązów i jest bardzo, bardzo ciepłe. Generalnie pasuje do wszystkiego, zarówno do spódnic jak i spodni. Ja zdecydowałam się na boyfriendy. Wyraźnym akcentem są tu także koturny o chabrowym kolorze. Całość dopełniła mała torebka i biżuteria.
Zapraszam do przeglądania :) 













Futro/Fur-Moodo
Spodnie/Pants-sh
Buty/Shoes-CCC
Torebka/Clutch-vintage

45 komentarzy:

  1. bardzo fajny ten futrzak!
    i torebeczka - jeszcze ona mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna całość! Mega stylowo i oryginalnie, wiele dziewczyn powinno brać z Ciebie przykład kochana, bo wyglądasz fantastycznie! :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Stylizacja jest przepiękna! Oryginalna i niepowtarzalna, no cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja szukam tego futra... też mi się podoba, świetnie wyglądasz:***

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o takim futrzaku:)
    całość świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne futerko, szkoda że sama nie mogę takiego nigdzie znaleść. W większości sklepów, moża dostać tylko takie z długim włosiem, które na drobnej sylwetce nie wygladają dobrze. Przymierzyłam kilka i zawsze miałam wrażenie że wyglądam jak niedzwiadek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też zauważyłam popularność futer. sama zamówiłam swoje, oczywiście sztuczne. Wyglądasz świetne, buty fajnie kontrastują z caością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Futerko masz boskie!! <3
    Ps. Kochana wzięłabyś udział u mnie w konkursie?:) Potrzebuje jeszcze 12 osób żeby konkurs był zaakceptowany. Pomogłabyś?:*
    Kto wie, może akurat na Ciebie padnie wygrana :)) Jeśli pomożesz, będę bardzo wdzięczna :)
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  9. IDEALNE FUTERKO KOCHANA!! CUDOWNE BUCIKI!!

    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. futerka są super, ja swoje uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. What a lovely post! :)
    xx
    Antonella
    beautylove7694.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Butki tworzą ciekawy kontrast! ;) Świetny look

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za futrami, ale to bardzo wpadło mi w oko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. very cool outfit! love the shoes and coat!

    xo,zia

    http://ziaglance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie są super, futerko na pewno przyda się w chłodne dni ( mam tylko nadzieję ,że nie jest prawdziwe)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz! cała stylizacja wygląda genialnie ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, torebka i futerko najlepsze <3!!

    OdpowiedzUsuń
  18. futerko to najlepsze okrycie na te zimne dnie ! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gorgeous outfit! love the boots

    from helen at thelovecatsinc.com

    ps. if you want to, enter my christmas giveaway to win £660+ worth of beauty products! click here.

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your coat and your wedges!!! Amazing look!XoXo

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! Wyglądasz MEGA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jest ta kurtka futrzana, sama ubóstwiam futrzaki pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  23. So beautiful outfit, love you coat<3

    fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszelkie futerka i futerkowe dodatki lubię od dawna, więc Twój post mnie tu ściągnął siłą tego zamiłowania;-) Wyglądasz fajnie, bo młodo mimo futra, jest z luzem. I fajnie, że dałaś nie brązowe, nie beżowe, nie czarne, a niebieskie buty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodnie są extra, aż trudno uwierzyć że znalazłas je w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chociaż sama nie jestem przekonana co do futerek to na Tobie wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne to futerko:)! bardzo fajnie wyglądasz:) zapraszam do siebie:)
    www.mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny Look! Zakochalam sie w boyfriendach, futerko swietnie na tobie lezy! jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne futerko! i genialne jeansy! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz niesamowicie! :) Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gorgeous outfit, looks perfect for Winter! <3

    I have a new outfit post on my blog, would love to know your thoughts:

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    x

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie się najbardziej torebka spodobała;)

    __________________________
    fashionblogger, styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja! :)
    Miło się patrzy na tak idealnie ubrane osoby w te szare dni, pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. niby ładne, ale ja jestem za bardzo pro zwierzęca my szukać jakie jest sztuczne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)