czwartek, 6 listopada 2014

N o v e m b e r

Dzisiaj coś bardziej eleganckiego. Spodnie zakupiłam całkiem niedawno, zależało mi na jakiś ciemnych jeansach i trafiłam na takie w Bershce. Torba też należy do nowości, bardzo mi się spodobała i jest prezentem od mojego chłopaka 
Do wszystkiego pudrowy top, kardigan, płaszcz, "szklane" koturny i dodatki. Zobaczcie sami :)













Spodnie/Pants-Bershka
Top-sh
Kardigan-H&M
Płaszcz/Coat-New Yorker
Torba/Bag-H&M
Buty/Shoes-nn,allegro
Naszyjnik/Necklace-H&M

25 komentarzy:

  1. Bosko. Bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie, świetna stylizacja.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz piękne nogi, to w każdych wąskich spodniach będą wyglądać świetnie, ale fakt - te zdają się być spodniami idealnymi :)
    ja w ogóle lubię spodnie z Bershki - jak tylko jakimś cudem w czasie pobytu w niej znajdę jakieś które mi się podobają w moim rozmiarze, to też się kupnu ich oprzeć nie umiem ;)
    a torba zacna - chłopak ma oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te koturny są niesamowite :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Wyglądasz pięknie ! Torba jest nieziemska :)

    http://amoreses.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no chłopak ma gust :D świetną torbę Ci sprezentował :)
    W ogóle całość bardzo mi się podoba, jets prosto, klasycznie i przede wszystkim nie przekombinowanie, a to najważniejsze :)
    Na pewno wiele dziewczyn się zainspiruje :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieziemsko:)
    idealnie na jesienne wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgrabnie, subtelnie i elegancko - bardzo mi się podoba. co do torby, chłopak ma gust, nic tylko pozazdrościć! masz może dokładny link do tych butów na Allegro? są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję !
      co do butów, kupiłam je ponad rok temu, kosztowały jakieś 120 zł i fakt, wyglądają świetnie, ale są mega niewygodne, co jest dużym minusem niestety :( a szkoda, bo chodziłabym w nich non stop .. Więc nie wiem, czy są godne polecenia.. :)

      Usuń
  9. piękny płaszcz!
    bardzo stylowy look!
    podziwiam!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny klasyczny zestaw, lubię połączenie czerni z takim beżowo - pudrowym odcieniem. Ładnie zestawiłaś ze sobą poszczególne elementy.

    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie są świetne!

    __________________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie podoba,uroczy zegarek! :)

    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing combo, I love your trench coat!!!
    Happy sunday!
    Kisses, love Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Płaszczyk i torebka są megaaa! :)
    I śliczniutki zegarek <3
    OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja! będę tu zaglądać częściej ;)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome look!Love your shoes!!!XoXo

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, świetne są te spodnie. xD

    OdpowiedzUsuń
  18. nice outfit! really cool shoes! lovet it!
    xo,zia

    http://ziaglance.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Koturny idealne, torba również świetna, a spodnie chyba mam takie same :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się u Ciebie p dołączam do Twoich obserwatorów :)

    pozdrawiam A.,
    hipnture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)