piątek, 4 grudnia 2015

BEIGE BAG

Heeej !

Frędzli ciąg dalszy. Torebka [TUTAJ/HERE], którą chcę Wam dziś pokazać jest ostatnio moją ulubioną! Kiedy do mnie przyszła byłam mile zaskoczona. Okazała się być pakowna, a sposób jej wykonania bardzo mnie zadowala, Jest dotępna na stronie CNDirect.com w trzech kolorach. Chyba skuszę się też na wersję czarną. Oversizowe, ciepłe swetry są w ostatnim czasie obowiązkowym elementem moich zestawów, podobnie zresztą jak czarne rurki i ogromny szal. Jak Wam się podoba całość?

Pozdrawiam !
S.
















Spodnie/Pants-Bershka
Sweter/Sweater-h&m
Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Szal/Scarf-h&m
Kurtka/Jacket-Stradivarius

42 komentarze:

  1. Wyglądasz fenomenalnie <3
    świetny look
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna ta torebka, klik - 3,59$ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest świetna!
    I szal, szal też mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wszystko dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie w tej fryzurce !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz w tej fryzurce !

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i szalik bardzo mi się podobają :* klikam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Frędzle chyba nigdy mi sie nie znudzą ;)
    Super look ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely hairstyle and cool fringed accessories!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam swetry! A torba jest prześliczna! ;)

    Bardzo fajne miejsce na zdjęcia i ogólnie sesja udana. Ma klimat ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna ta torba!<3 tez sie na nad nią nie raz zastanawiałam, pora w końcu zamówić!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczyny świetnie wyglądają w tych fryzurkach i Tobie również bardzo pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  13. The outfit is wondeful! I love the bag:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam frędzle !
    Samo połączenie niebanalne i oryginalne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna torebka!
    Cały look bardzo na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakiego używasz aparatu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna torebka! Świetnie się prezentuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Do twarzy Ci w beżach! Torebka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz perfekcyjnie! uwielbiam tą fryzurkę ostatnio, często sobie ją robię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka wygląda super :) Ja też lubię w okresie jesienno-zimowym wszelkiego rodzaju swetry i sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja już nie mogę patrzyć na te frędzle :D ale podoba mi się połączenie brązowych z czarnymi, jest fajne. poza tym ten szalik... wszystko mi jakoś pasuje no :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, super jest ta torebka, w życiu bym nie powiedziala, że z takich stronek torebki wyglądają na żywo tak super, a nie jakaś chińska tandeta ! :) sama chętnie bym sobie taką sprawiła :)
    świetnie wyglądasz kochana w tej fryzurce :)

    buziaki :*
    Daria
    3,59$

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepszy jest szalik, no geniaaaalny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna torebka, tez ostatnio przekonałam sie do frędzli :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny klasyczny look, dałaś mi pomysł na nowe plan zdjęciowy ;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam tę torebkę, tylko w brązowym odcieniu - świetna jest!:) podoba mi się całe zestawienie ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny makijaż, wyglądasz genialnie w tej fryzurze! :D obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  28. fredzle i szalikw kratke - czyli jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna stylizacja.Ta torba jest świetna i czarna też musi genialnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. buty i torebka mega połączenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post:)
    Śliczna stylizacja:*
    Zapraszam:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/12/mikoajki-mis-tegoroczna-miss-polski.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietnie dobrana stylizacja, bardzo mi sie podoba❤️! Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  33. torba fajna, choć moją uwagę przyciągnęły buty! love love :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja.Wyglądasz znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)