sobota, 19 grudnia 2015

RED HEELS

Witajcie !

Patrząc na te zdjęcia nie mogę uwierzyć, że były robione właśnie dziś, w drugiej połowie grudnia. Czerwone szpilki marzyły mi się już od dawna. Taki model podpatrzyłam u jednej z blogerek i bez wahania zamówiłam. Są bardzo wygodne i wyglądają kobieco zarówno z boyfriendami jak i sukienkami. Szary kardigan już mogliście zobaczyć, natomiast torebka z modnym w tym sezonie pomponem to moja grudniowa nowość. Zobaczcie jak zestaw wygląda w całości.
Jak Wasze przedświąteczne przygotowania i nastroje ? :)

Trzymajcie się ciepło!
S.













 Kardigan/Cardigan-Cropp
Boyfriend Jeans-sh
Top-New Look
Szpilki/Heels-Bershka [tutaj/here]
Torebka/Bag-Stradivarius

22 komentarze:

  1. Świetny look ! Top, kardigan, no i oczywiście szpilki... wszystko jest fenomenalne ;)
    Pozdrawiam
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladasz , najbardziej podobają mi się szpilki i top <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Czerwone szpilki to strzał w dziesiątkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak. Piękną wiosnę mamy tej zimy!!
    Look świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! przepięknie wyglądasz <33 Bardzo mi się podobają czerwone szpilki ;)
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/
    Like me on FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne szpilki i ten kardigan!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, szpilki nadały fajnego wyrazu :-)♥ pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy look, czerwone szpilki dodają niezłego pazura! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwone szpilki nadają całej stylizacji charakteru! Uwielbiam takie wyraźne, kobiece akcenty! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie :) szpilki masz cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, jak pięknie! podobają mi się te pomponiki przy torebkach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjna ta torebka :-) szpileczki boskie

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka i szpilki podobają mi się najbardziej :-) pozdrawiam E.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpilki na prawdę taki musthave :))

    Pozdrawiam serdecznie :) W wolnej chwili wpadnij do mnie na bloga:
    http://www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpilki mają bajeczny kolor, prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia wyglądają jakby były robione wiosną, to aż niemożliwe. Szpileczki piękne i super pasują do tej kompozycji! Świetnie wszystko dobrałaś!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooh I'm in love with your red shoes!

    Would you like to follow each other?

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag

    OdpowiedzUsuń
  18. Great look, in love with your red heels!!
    Merry Christmas darling!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful outfit! I love the heels and the bag.
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)