czwartek, 18 października 2018

CHECKERED SUIT from NA-KD

Witajcie!

Jak już kiedyś pisałam, trend na damskie garnitury bardzo mi się spodobał, dlatego oprócz tego w pudrowym kolorze zaopatrzyłam się w nieco bardziej jesienny. Skompletowałam go w sklepie NA-KD, który jest mi dobrze znany i wiedziałam, że produkt nie zawiedzie. Garnitur składa się ze spodni długości 7/8 z wysokim stanem [TUTAJ/HERE] oraz dwurzędowej marynarki [TUTAJ/HERE]. Na witrynach sklepowych oprócz motywów zwierzęcych dominuje krata, stąd też mój wybór, jeśli chodzi o teksturę i kolor. Jakość, wykonanie i sam wygląd kompletu oceniam na piątkę z plusem! Jeśli szukacie czegoś w podobnym stylu mega Wam polecam. Elegancję przełamałam sportowymi butami w białym kolorze i torebką z ozdobnymi elementami, a bazą jest cielisty top. Jak Wam się podoba?
Fot.:Anita M.













Top-Zara
Buty/Shoes-Deichmann
Torebka/Bag-Primark
Kolczyki/Earrings-Primark
Zegarek/Watch-Cluse

35 komentarzy:

  1. Ta krata mnie urzeka dlaczego dla męzczyzn nie ma?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw :] Bardzo lubię kratkę ;]

    Obserwuje i pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. No boska jest ta krata, świetne naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawienie genialne! :) Zastanawiam się nad tą marynarką. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest świetna, bardzo podoba mi się garnitur i bluzka, którą dopasowałaś.!!! ;))) dla mnie jedynie torebka inna - bo po prostu nie lubię dużych modeli! Bardzo fajny blog. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja <3
    wszystko do siebie idealnie pasuje
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, garnitur ma rewelacyjny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno wyglądasz genialnie! Naprawde świetna stylówka :)
    Bardzo fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy look :) Podoba mi się połączenie sportowych butów z elegancką górą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing suit and great combo with sneakers!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  11. I love this look! I'm currently on a hunt for a chic suit like yours! x
    Diana | cettedame.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super się prezentuje ten zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja :) bardzo podoba mi się taki elegancki kostium połączony ze sportowymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ożesszzzzz Ty- genialny masz ten garnitur kochana <3 ajćććć mega mi się podoba :)
    Ja muszę przyznać, że niestety nie posiadam ani jednego, bo jeszcze do niedawna nie podobały mi się one, ale im częśćiej je teraz widzę, tym bardziej sama mam ochotę sobie jakiś sprawić <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Have a great start to the week hun!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw!! Nosiłabym ten garnitur *.*

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Garnitur to bardzo ciekawy sposób na fajna stylizację. Ty wyglądasz w tym zestawie świetnie! Dla mnie garnitur to jedna z tych części ubioru, które u kogoś bardzo mi się podobają, ale sama nigdy bym nie założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale zacny jest ten garniturek :* Uwielbiam tą stylizacje:*

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten garnitur jest piękny, nic dodać nic ująć :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. garnitur genialny! Tym bardziej w tym zestawieniu :) wyglądasz obłędnie! ja posiadam dość podobny jednak szary w kratę, to również mój wielki ulubieniec :* Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz cudownie ;) komplecik jest rewelacyjny ;) ale najbardziej urzekła mnie Twoja torebka!!! ;) jak tylko będe miała okazję pojechać do primarka to muszę ją zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestawienie idealne, uwielbiam tą kobiecą odsłonę marynarek! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super Ci w tej stylizacji, bardzo mi się podoba, w moim guście :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)