piątek, 26 października 2018

NEON SWEATER

Cześć Wam!

Od zawsze lubiłam swetry, natomiast broniłam się przed golfami, w których nie czułam się najlepiej. W tym roku coś mi się odmieniło, bo w sklepach to właśnie one przyciągają najczęściej mój wzrok. Ten, który widzicie kupiłam całkiem niedawno w Zarze. Jeszcze rok temu nie wybrałabym takiego koloru, ale jak widać kobieta zmienną jest. To limonkowe cudo ma krój oversize , jest mega ciepłe i przyjemne w noszeniu. Bezpiecznym połączeniem kolorystycznym jest w tym wypadku czerń i minimum dodatków. Fajnie, że wprowadziłam do mojej szafy trochę koloru. A Wy co myślicie o neonach jesienią?

Do następnego!
S.♥
Fot.:Anita M.













Sweter/Sweater-Zara
Spódnica/Skirt-Stylewe
Buty/Shoes-Deezee
Torebka/Bag-Valentino

26 komentarzy:

  1. Wow ślicznie wygladasz <3
    https://xthy.blogspot.com/2018/10/caramel-sweater-pearls.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki sweterek to idealny akcent na przełamanie jesiennej aury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek, jednak nie mój kolorek;)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie neonowe odważne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, this neon green... so eye-catching!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda to połączenie :3, buty super się prezentują. Ja ostatnio zupełnie zrezygnowałam z neonów, raczej noszę żółty, pomarańczowy i różowy ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. limonka bardzo udana, daje po oczach, a golfy uwielbiam od zawsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest super! Ożywia stylizację ;) Pięknie też łączy się z czernią ;) I spódnica tez mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny zestaw :) uwielbiam takie spójne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajćććć jakie cudowne jest te golfisko <3
    już na ig zachwycałam się tym piękny, soczystym kolorem <3
    widzę neony znowu wracają na salony :)
    Super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz:) tak mega kobieco :) Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam połączenie czerni i limonkowego neonu, piękny golf :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam neonowe sweterki! Ten Twój jest boski i sama chętnie bym go nosiła :) ja ostatnio zaopatrzyłam się w różowy neon :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Neony na jesień jak najbardziej tak! :)
    Ja do golfów chyba nigdy się nie przekonam. Może mi się podobać ale strasznie mnie drażnią :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweter dosłownie robi CAŁĄ stylizacje!!!
    Fantastyczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetnie to wygląda :) co prawda sama bym na taki kolor nie postawiła, jednak u Ciebie wygląda to genialnie :) kupiłaś mnie tym zestawieniem więc zostaję na dłuzej, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW just what I was searching for. Came here by searching for cho thuê nhà sài gòn

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam ostatnio te swetry w sklepie, kolory są piękne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mierzyłam ten sweter, ale w innym kolorze. Świetny jest! :) Wyglądasz zjawiskowo! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw! Kolor swetra rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię takie połączenia :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)